.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوانفکر: دولت آمريكا از درون دچار چالش شده است

مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور گفت: واكنش‌هاي دولت آمريكا نسبت به پيشنهاد رئيس جمهور در سازمان ملل نشان مي‌دهد كه دولت آمريكا از درون دچار چالش شده است.

علي‌اكبر جوانفكر پيش از ظهر امروز در همايش اطلاع‌رساني هنرمندانه به سفر رئيس جمهور به نيويورك اشاره كرد و به تفاوت نفس اطلاع‌رساني در كشورمان و ايالات متحده آمريكا پرداخت.
وي اضافه كرد: در كشورمان هدف از اطلاع‌رساني تنوير و بيدار‌بخشي است ولي در آنجا هدف اطلاع‌رساني با توجه به وجود نيروهاي فرهيخته غافل كردن است.
مشاور رئيس جمهور به فضاي پليسي و امنيتي به نيويورك و سفر رئيس جمهور به اين كشور اشاره كرد و افزود: مقامات امنيتي نيويورك اعلام كردند كه براي رئيس جمهور ايران به اندازه اوباما فضاي امنيتي ايجاد مي‌شود.
جوانفكر اضافه كرد: در زمان اعزام رئيس جمهور از محل استراحت به محل سخنراني از آمد و شد مردم جلوگيري مي‌كردند.
مشاور رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه خيلي از رسانه‌ها براي مصاحبه با احمدي‌نژاد در سفر به نيويورك صف كشيده بودند، يادآور شد: اين رسانه‌ها پيشنهادهاي رئيس جمهور را ناديده گرفتند.
وي با تأكيد بر اينكه جريان حق در سازمان ملل توانست فرياد برآورد، افزود: امسال سال ميوه‌چيني ايران در سازمان ملل بود كه تصور مي‌شود به خوبي انجام شده است.
مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي با اشاره به اينكه دولت آمريكا از درون در حال به چالش كشيدن است، بيان داشت: ممنوع‌الخروج كردن 8 نفر از مسئولان كشورمان كاملا يك كار انفعالي است.
وي به جبهه‌گيري دشمنان نظام اسلامي از طريق جنگ نرم گفت: جمهوري اسلامي ايران در جنگ نرم دست پيش دارد.
وي به بخشي از خدمات دولت اشاره كرد و اظهار داشت: حجم كارهاي دولت احمدي‌نژاد با هر ادواري بي‌سابقه بوده است.
جوانفكر با تأكيد بر اينكه دادن گزارش به اندازه خود كار مهم است بر توليد گزارش‌هاي حركت آفرين و اميد آفرين تأكيد كرد.
مشاور رئيس جمهور با اشاره به اينكه مردم حق دارند بدانند، يادآور شد: مديران روابط عمومي، مديران اجرايي و رسانه‌ها كه از يك خانواده هستند براي دانستن مردم بكوشند.
وي در تهيه گزارش‌هاي ساده، قابل فهم و دقيق تأكيد كرد و به روابط عمومي‌ها توصيه كرد گزارش‌ها بايد هنرمندانه تهيه شده و به اطلاع مردم داده شود.
جوانفكر با اشاره به اينكه گزارش‌ها نبايد باعث سردرگمي مردم شود، تأكيد كرد: اطلاع‌رساني انبوهي به درد دولت نمي‌خورد.
وي با اشاره به اينكه برخي از منتقدان دولت احمدي‌نژاد را به قانون‌گريزي متهم مي‌كنند، گفت: بالاترين راندمان واگذاري‌ها براساس اصل 44 در دولت احمدي‌نژاد صورت گرفته است.
وي به تسهيل قانون حمل و نقل، مسكن، خدمات كشوري، خدمات بانكي و هدفمند كردن يارانه‌ها به عنوان بخشي از مواردي ذكر كرد كه دولت خود را ملزم به اجراي اين قوانين كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.